بازی پرسپولیس و استیل آذین در هفته 30 لیگ برتر
نوشته شده توسط : علی

اول از همه این برد شیرین را به تمامی شما پرسپولیسی های عزیز تبریک می گم.

بازی تا دقیقه 91 بدون هیچ گونه صحنه مهمی دنبال شد تا اینکه با وقت کشی بی مورد (شروع ماجرا) سوشا مکانی توپ به اوت فرستاده شد. پرسپولیسی ها که وقت کشی مکانی (دروازه بان استیل آذین) را دیدند به وسیله سپهر حیدری (مدافع و کاپیتان پرسپولیس) پرتاب بلندی به روی دروازه انجام دادند و با خروج اشتباه سوشا مکانی ، توپ به اشپیتین آرفی رسید و او هم بدون معطلی توپ را به طرف دروازه زد و گل دوم برای پرسپولیس به ثبت رسید.

پرسپولیسی ها که برای خوشحالی بعد از گل دقیقه 93 خود به کنار زمین رفتند مورد تهاجم بازیکنان استیل آذین قرار گرفتند و دعوایی شدید به دنبال داشت که تا دقیقه 97 ادامه داشت و طی آن حدود 6 نفر از بازیکنان دو تیم کارت زرد گرفتند.

بعد از به پایان رسیدن این دعوا بازی دباره آغاز شد ولی کم تر از 2 دقیقه با ضربه بسیار شدید بازیکن تیم استیل آذین به پای آرفی او را به شدت به زمین زد (شروع دوباره دعوا). داور بازیکن استیل آذین را با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کرد ولی این کافی نبود و دوباره دعوایی شکل گرفت. در این میان با دخالت یکی از کمک داوران و صحبت وی با داور یکی از بازیکنان پرسپولیس نیز از زمین بازی اخراج شد.

داور که اوضاع بازی را به هم ریخته می دید و بازی به طور کامل از دست وی خارج شده بود اجازه به ادامه بازی نداد و در سوت خود دمید و بازی را با نتیجه 2-1 به نفع پرسپولیس به پایان رساند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , لیگ ایران , ,
:: برچسب‌ها: بازی , پرسپولیس , استیل آذین , هفته سی ام , لیگ برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 1085
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: